|
|
|
|
 |
 |
wydział instrumentalny |
|
Celem edukacji
na wydziale instrumentalnym jest:
zdobycie umiejętności wspólnego muzykowania z innymi, czyli grania sekcyjnego, oraz tworzenia - kreowania własnej osobowości estradowej a nie odtwórstwa.
Instrumenty na wydziale:
fortepian jazzowy, fortepian rozrywkowy, gitara
akustyczna, gitara elektryczna, gitara basowa, elektroniczne
instrumenty klawiszowe, flet poprzeczny, klarnet,
saksofon, perkusja, wibrafon, instrumenty perkusyjne. |
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
 |
wydział wokalny |
|
Celem edukacji na wydziale wokalnym jest:
przygotowanie uczniów do zawodu piosenkarza estradowego.
Obejmuje naukę:
dykcji, emisji głosu, prawidłowego oddechu, interpretacji
piosenki, ruchu scenicznego, naukę gry na fortepianie
lub gitarze w kierunku umiejętności akompaniowania
sobie. Uwzględnia również pracę z akompaniatorem-pianistą,
oraz z zespołami sekcyjnymi na żywo i z podkładami
muzycznymi, naukę śpiewu harmonicznego w zespołach
wokalnych. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
wydział aranżacji |
|
Celem edukacji na wydziale aranżacji jest:
instrumentacja klasyczna, aranżacja
w systemie MIDI, nauka posługiwania się programem
komputerowym do edycji nut "Finale".
Coraz częściej muzyk estradowy staje wobec konieczności
opracowywania utworów, to znaczy ich zaaranżowania.
Uczeń mając do dyspozycji jedynie temat (melodię)
i akordy poznaje tajniki opracowywania materiału
muzycznego na różne zestawy instrumentów oraz w
różnych stylach. |
|
|
|
|